SBSC (Svensk Brand- och Säkerhetscertifiering AB) har inrättat en ny tjänst, kund- och försäljningsansvarig, som ett led i att ytterligare stärka relationerna med kunder och möta deras behov. Vi är glada att välkomna Staffan Augustsson Frenning, som tillträder denna viktiga roll.
Den nya rollen är ett viktigt steg i SBSC:s fortsatta utveckling och innebär ansvar för att bygga och stärka kundrelationer, bidra till ökat kundvärde och utveckla verksamheten för att möta våra kunders behov och vidareutveckla vårt erbjudande.
– Med den här tjänsten stärker vi vår förmåga att arbeta nära våra kunder och säkerställa att vi fortsätter leverera lösningar som skapar värde för dem. Det är ett strategiskt steg för SBSC, och vi är glada att Staffan nu är en del av vårt team, säger Mårten Wallén, vd SBSC.
Erfarenhet som stärker SBSC:s arbete
Staffan kommer närmast från Stöldskyddsföreningen (SSF), där han under tre år arbetade som förlags- och försäljningsansvarig. På SSF utvecklade han bland annat företagsabonnemang för SSF-normer och abonnemanget SSF MAX, vilket ger honom en god förståelse för SSF-normerna och deras betydelse i branschen – en central del av SBSC:s certifieringsverksamhet.
En spännande utmaning på SBSC
Staffan ser fram emot sin nya roll och att bidra till SBSC:s fortsatta utveckling:
– Det känns fantastiskt att få bli en del av SBSC och att arbeta i en roll som är så central för kundrelationer och affärsutveckling. Jag hoppas kunna använda min bakgrund och erfarenhet för att bidra till ännu högre kundvärde och stötta våra kunder i deras behov, säger Staffan Augustsson Frenning.
Bild: Anders Modin