Nyheter

Våtrumsteknik väljer Propida för sina garantiärenden

Våtrumsteknik har en imponerande historik. Sedan starten 1999 har de renoverat över 12 000 lägenheter. De är idag en av de mest etablerade aktörerna på marknaden inom stamrenoveringar med kunder som inkluderar fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar.

Nu väljer de Propidas ärendehanteringssystem för garantiärenden. Thomas Hallgren, eftermarknadsansvarig och en av grundarna till Våtrumsteknik, kommenterar valet av Propida:

– Propida är nytänkande och har en framåtlutad inställning. Systemet möjliggör en smidig kommunikation mellan oss, slutkunden och entreprenören. Tack vare de automatiserade processerna är alla parter konsekvent uppdaterade. Att dessutom få vara med och tycka till kring utvecklingen framåt ser vi som mycket positivt. För Våtrumsteknik är det av yttersta vikt att leverera byggprojektet med hög kvalitet och att också säkerställa kundnöjdhet och tillgänglighet när projektet har slutförts.

– Våtrumsteknik har levererat förstklassig service till sina kunder i över 25 år och fortsätter att sträva efter ständig förbättring och ökad effektivitet. Det är en inställning jag beundrar och jag ser väldigt mycket fram emot samarbetet, säger Ida Reinvalds, vd på Propida.

Propidas ärendehanteringssystem implementerades den 2 maj 2024 hos Våtrumsteknik.