Nyheter

HubSpot uppgraderar Sales Hub Enterprise – CRM-system för säljare

HubSpot gör en större uppgradering av sitt CRM-system för professionell försäljning – Sales Hub Enterprise. Nu behöver säljchefer inte välja mellan kraftfullt och enkelt. De får ett CRM-system för försäljning som har lättanvända funktioner, en serverdel som passar företaget och en central källa med pålitliga kunddata.

Anpassade objekt, sofistikerad försäljningsrapportering och avancerade behörigheter har lagts till för att ge säljchefer en ny nivå av kontroll och flexibilitet i CRM-systemet. Med utökade funktioner för engagemang och CPQ (configure-price-quote) blir det lättare än någonsin för teamen att få kontakt med potentiella kunder och snabbt avsluta affärer.

– CRM-systemen som finns på marknaden idag är välkända, men inte omtyckta. De används men utnyttjas inte fullt ut. De är kraftfulla men svåra att använda. Alltför många säljchefer måste i dagsläget nöja sig med dessa svällande system som skapar merarbete när de egentligen borde skapa fördelar, säger Susanne Rönnqvist Ahmadi, Vice President International Marketing på HubSpot.

– Sales Hub Enterprise är annorlunda. HubSpot är redan känt för sin smidighet, och med alla nya funktioner som vi lägger till idag blir det även mycket kraftfullt. Det här är den nya standarden för företagsprogram och jag är stolt över att HubSpot visar vägen. Säljchefer förtjänar ett CRM-system som deras team gillar att använda, fortsätter Susanne.

Du kan läsa mer om Sales Hub Enterprise på:

https://www.hubspot.com/products/sales-hub-enterprise.